איוונה ומיכל – PETiT GATEAU

PETiT GATEAU הוא קייטרינג בוטיק שמתמחה בעיצוב שולחנות קונספטואליים ובמגביל סטודיו לסטיילינג של אוכל.

בין אם מדובר בעמדת קייטרינג מעוצבת באירוע או בסט צילום של אוכל, אנחנו נכנסות לפעולה משלב יצירת הקונספט, דרך כתיבת המתכון, הכנת המנה במטבח וההגשה על העמדה או העמדה על הסט.

העיצוב שלנו כולל עיטור האוכל עצמו, בשילוב עם עיצוב גרפי וסטיילינג של המנה על כלי הגשה. את אלו מלווים מפות תפורות לפי הזמנה, רקעים תואמים, אביזרי סטיילינג וסידורי פרחים משלימים.

אנחנו שואפות להיות ורסטיליות, לברוא עולם ושפה בכל פעם מחדש, לפי הצרכים הספציפיים של הלקוח. עם זאת, המאפיין המשותף לעבודות שלנו הוא הקו העיצובי הנקי וההקפדה על אוכל טרי (ולא מתועש), שנאפה במיוחד עבור האירוע ממיטב חומרי הגלם.

הקונספט יכול לנבוע מנושא עיצובי או להיבנות סביב מיתוג של חברה.

באירועים עסקיים אנחנו מקפידות על כך שמעבר למיתוג, העיצוב ישקף את ערכי החברה.

במציאות של תקופתנו בה השיתוף החזותי הוא כל כך אינטנסיבי, העמדות שלנו בולטות וזכירות במיוחד באירועים.

בנוסף לשירותי הקייטרינג אנחנו מציעות ליין של מארזי שי מתוקים ממותגים שמהווים שגרירים מתוקים של חברה בכנסים ואמצעי לפנק עובדים ולקוחות פרימיום.

לצד כל אלו, בנינו ליין של סדנאות ייחודיות לנו, שמיועדות לקהל הרחב, פרטי ועסקי יחד. בסדנאות אנחנו מציעות התנסות חווייתית ורב חושיתבה אנו מלמדות איך להכין עמדות כיבוד מעוצבות בשיטת DIY. הסדנאות מעשיות ומעבירות את שיטות העבודה ותבניות החשיבה שגיבשנו ואת הניסיון שצברנו במהלך שנות הקיום של PETiT GATEAU .

מתכונים קשורים
בואו להכיר
אופים נוספים