סיפור המותג

תבליני מימון, מותג התבלינים המוכר משנת 1922, מוביל את שוק התבלינים הקמעונאי בישראל כבר עשרות שנים.  
בשנת 2010 השיקו תבליני מימון קונספט אפייה מקצועי ויחודי, שהפך למותג הבינלאומי של תבליני מימון: maimon's - מבחר חומרי גלם וכלי עזר לאפייה.

הכל התחיל בשנת 1922 בתוניס, בכפר קטן וציורי לחופי הים התיכון, בו עסקו התושבים בעיקר בסחר של בדים, שמנים, מוצרי חקלאות ותבלינים. 

טני מימון ז"ל, אביו של אברהם מימון, מנכ"ל החברה כיום, היה ראש הקהילה היהודית בכפר ונחשב למומחה בהכנת תבלינים. היו לו נוסחאות משלו להכנת תערובות ותהליכי ייצור ייחודיים. 

בשנת 1953, עלתה משפחת מימון לישראל והשתקעה בבאר שבע. שם שכר טני חנות קטנה ב"שוק הצריפונים" והמשיך לעסוק במלאכתו, בהכנת תבלינים, תערובת וטחינת פולי קפה. החנות משכה מיד אלפי לקוחות מכל קצוות הארץ. 
בעקבות ההצלחה הגדולה, נפתחה חנות גדולה יותר בשוק העירוני. החנות זכתה להצלחה רבה. בשנת 1987 נפטר טני מימון ואת מקומו תפס בנו אברהם. לאברהם היה חזון להקים מפעל שיכלול קו ייצור, בית אריזה ומחלקת שיווק, כך שיוכל לספק תבלינים לכל רחבי הארץ. בתחילה נמכרו התבלינים רק באזור הדרום ובתחילת שנות ה- 90 החלו לשווק אותם ברשתות השיווק בכל רחבי הארץ. 
מחנות קטנה בשוק הצריפונים, הפכה תבליני מימון למותג התבלינים מס' 1 במכירות בישראל. 

מתבלינים למוצרי אפייה – maimon's
מה לתבלינים ולאפייה? כלום והכול.
אברהם מימון, באחד מסיוריו בסופרמרקט זיהה את קטגוריית האפייה, שהיתה עד אז מבוזרת, כקטגוריה עם פוטנציאל לא ממומש והפנה את תשומת ליבו של בנו כפיר. כפיר חקר, בדק ומצא ששוק מוצרי האפייה מורכב מעשרות מותגים, שכל אחד מהם נותן מספר בודד של פריטים. 
משפחת מימון החליטו לבנות קונספט אפיה, אשר יהווה "One stop shop", נקודת מכירה אחת בסופרמרקט, בה יוכלו למצוא את כל חומרי הגלם הנדרשים לאפייה ומבלי שיצטרכו להרחיק לחנויות מתמחות. מהלך זה שינה את פני קטגורית האפייה בעולם הקמעונאות ובכלל. 
לשם כך גויסו צוות מומחים, מהטובים ביותר בתחום הקולינריה, השיווק, המיתוג, הקמעונאות, האריזות וההנדסה.
הדרך נמשכה שנתיים ובמהלכן הושקעו כ- 6 מיליון ש"ח להשקת 186 מוצרים ביום אחד תחת המותג החדש maimon's – מותג האפייה החדשני ביותר בעולם.

כבר מתחילתו זכה הקונספט להכרה רחבה של קמעונאים וצרכנים.
בפברואר 2011 זכה המותג בפרס החדשנות של מוצר השנה בקטגוריית בישול ואפייה – בפעם הראשונה בישראל כקונספט.

השקת המותג ופעילות החברה הביאו לגדילה בקטגורית האפייה כולה, ובעקבותיה עולם האפייה השתנה פלאים. ומאז, 186 מוצרים, 600 נקודות מכירה ומאות אלפי צרכנים מרוצים. 
אנו רוצים להודות לכם, הצרכנים שלנו, אוהבי האפייה על שמאז אותו אביב בו נתקלתם לראשונה ב"אריזות הלבנות האלו" ועד היום, אתם מלווים אותנו ונאמנים לנו.
מימונס maimon's.